Waterm

ZAMOWIENIA@WATERM.PL

DO POBRANIA

KATALOG PRODUKTÓW

 (58) 778 14 57

SERWIS- GWARANCYJNY I OKRESOWY

Serwis okresowy

SERWIS GWARANCYJNY I OKRESOWY

Nasze instalacje objęte są gwarancją sprawności, a wszelkie problemy rozwiązujemy najszybciej, jak to możliwe. 
Gwarancję na urządzenia można stracić, jeżeli montaż przeprowadzi niewykwalifikowany instalator, w pobliżu zabraknie autoryzowanego serwisu, 
a także, kiedy zwyczajnie przegapi się termin serwisu okresowego. Serwisujemy montowane przez nas urządzenia i przypominamy o terminie przeglądów.

Dowiedz się, co może zagwarantować Autoryzowany Instalator. 

Zamawiając urządzenie z usługą montażu oszczędzasz na cenie brutto produktu, ale to nie wszystko!

 

Dbamy o to, by nasze systemy służyły naszym klientom i przez lata zapewniały im najwyższy poziom codziennego komfortu.  Dlatego budując instalacje stawiamy na najwyższą jakość materiałów  i oferujemy sprawdzone urządzenia. 

Jesteśmy gwarantem jakości naszej pracy, jednak urządzenia, nawet te najwyższej klasy mogą ulec awarii. Wówczas taką usterkę obejmuje gwarancja producenta.

Gwarancja na urządzenia może okazać się jednak bezużyteczna, jeżeli problem nie wyniknął z wady produktu, a ze sposobu w jaki był użytkowany. Dlatego  ważne jest by montaż przeprowadził autoryzowany instalator, który odpowiednio przeszkoli użytkowników z obsługi urządzenia. 

Ponadto w wielu wypadkach, wymagany jest okresowy przegląd urządzenia, który można zwyczajnie przegapić lub będzie trudny do przeprowadzenia z powodu braku autoryzowanych serwisów danego producenta w pobliżu. 

My oferujemy rozwiązanie tych  problemów!

Jesteśmy Autoryzowany Instalatorem i serwisantem oferowanych przez nas produktów, więc nasi klienci, zamawiając urządzenia z usługą montażu, zyskują pewność, że nie stracą gwarancji na urządzenie. 

Tak jak na rynku samochodowym, utrzymanie gwarancji wymaga przeglądów, podobnie utrzymanie gwarancji kotła i innych elementów instalacji grzewczej wymaga przejścia okresowych serwisów. Łatwo przyzwyczajamy się do dobrego, więc ciesząc się codziennym komfortem i wygodą, jaką dostarczają nasze systemy, nie ciężko zapomnieć, że wymagany przez gwarancje termin na przeprowadzenie badania mija.

Dlatego, w trosce o naszych klientów, w ramach montażu, oferujemy usługę przypomnienia o konieczności przeprowadzenia serwisu. Wspólnie ustalamy termin spotkania, a nasi wykwalifikowani pracownicy przeprowadzą badanie i ewentualny serwis urządzeń.

Skontaktuj się z nami, sprawdź jak wydajna jest Twój system i zapewnij jego sprawne działanie na lata.

Artykuły

preloader